Breakfast in the pool! -2
Tuesday, April 11, 2006
AddThis Social Bookmark Button

3 Comments:

At 2:23 PM, April 12, 2006, Anonymous Anonymous said...

مهدی جان
واقعا عالين. الان داشتم فکر می کردم چه جوری بنويسم که تکراری نشه بعد گفتم می نويسم ديگه. به هر حال بازم کم مياد چون هميشه عکسات عالی و قشنگن.
عکس قبلی مثل عکسهای خيلی قديمی شده. واقعا قشنگه و يه حس جالبی توش هست. ترکيب بنديش هم خيلی خوبه. اين يکی هم از بابت سايه ها و تقابل سفيدی و سياهی ها خيلی قشنگ شده.
باز هم ممنون.

 
At 8:17 AM, April 13, 2006, Blogger Mehdi said...

مریم جان
ممنون. من هم نمی دونم چی بگم که تکراری نباشه. ولی اینطوری جدی فکر می کنم عکسام خوبه ها!
خودم هم این عکس ها رو دوست دارم. یه چیز دیگه اینکه این عکس، اولین (اولین عکس از اولین حلقه ی فیلم)عکسیه که من به صورت جدی گرفتم.
باز هم ممنون از توجهت و حس خوبی که همیشه هست با تو.

 
At 6:20 PM, April 15, 2006, Anonymous Anonymous said...

Salam
Farsi nevis nadaram pas pinglish minevisam shayad kamtar tekrari be nazar biad. Az entekhabe mozoo va noordehiye aksat vaghean lezat bordam. Merc

 

Post a Comment

<< Home

<-- my number is "UA-2891823-1" -->